Doe maar het gewoonlijke!

 

De laatste kwartalen zien we een stijging in de omzet van horeca ondernemingen met daarnaast ook een stijging in de consumptie van de consument. Wilt u als horeca onderneming dat de consument bij uw onderneming consumeert. En dat niet een keer, maar elke keer weer opnieuw. Kies dan voor Mr. Winston kassasysteem en maak van tevreden gasten, terugkerende gasten door uw gastvrijheid te verhogen.

Feitelijke cijfers

De omzet van de horeca is in het vierde kwartaal van 2017 met 5,9 procent toegenomen ten opzichte van hetzelfde kwartaal een jaar eerder. De horeca zet nu al vierenhalf jaar achtereen elk kwartaal meer om. Ook de werkgelegenheid nam weer toe.

De omzet van hotels, restaurants en cafés is in het vierde kwartaal van 2017 met 0,5 procent gestegen ten opzichte van een kwartaal eerder. In totaal zette de horeca vorig jaar 7,4 procent meer om dan in 2016. Dat blijkt uit cijfers die het CBS op 28 februari heeft gepubliceerd.
Naast de kwartaalcijfers van de horeca, maakte het CBS ook de jaarcijfers van 2017 bekend. Daaruit blijkt dat het volume van de omzet (hoe vaak mensen uit eten en drinken gaan of in een hotel overnachten) met 4,9% steeg door een toename van het toerisme en een stijgend aantal consumpties door Nederlanders.Mr. Winston, Horecasysteem, Gastvrijheid, hotelsysteem, Tilburg, Horeca systeem

Als horeca ondernemer wil je natuurlijk dat een groot deel van de gasten die een horeca onderneming bezoeken, een bezoekje brengen naar uw onderneming. Hierbij is het van belang dat uw gasten met een glimlach uw onderneming verlaten, zodat ze de volgende keer ook met een glimlach terugkomen.

Wat doet Mr. Winston?

Mr. Winston fungeert als een ober die in springt waar hij nodig is. We bieden de kok een duidelijk, gesorteerd, overzicht van de inkomende bestellingen. En het bedienend personeel krijgt een notificatie wanneer zij 20 minuten niet bij een tafel zijn geweest. Hierdoor kunnen zij meer efficiënt te werk gaan en zorgen we samen voor een glimlach op het gezicht van de gast. Dit alles, en meer, realiseren we met ons systeem, genaamd “Mr. Winston”.

Mr. Winston Loyalty

Wanneer je veel terugkomende gasten hebt, is het natuurlijk een mooi gebaar om een gunst voor ze te doen. Met Mr. Winston loyalty kunnen uw gasten punten sparen bij elk bezoek aan uw horeca onderneming. U bepaalt bij hoeveel punten uw gasten een gratis product van uw menu mogen kiezen.

Wij informeren uw gasten wanneer de punten kunnen worden ingewisseld voor een drankje, bittergarnituur of, als ze even doorsparen, een gerecht van de kaart. Daarnaast nemen we contact op met uw gasten op hun verjaardag en wanneer ze uw zaak een tijd niet bezocht hebben.

klik hier voor meer informatie!

 

probeer de Mr. Winston demo nu gratis!
Mr. Winston